آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

تشییع پیکر ۲ هنرور سریال «سلمان فارسی» در بسطام شاهرود (۱۲ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۴۹۲۴
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
تشییع پیکر ۲ هنرور سریال «سلمان فارسی» در بسطام شاهرود (۱۲ اسفند ۱۴۰۲)
مراسم تشییع پیکر دو هنرور سریال «سلمان فارسی» صبح امروز ـ ۱۲ اسفند ماه ـ در بسطام شاهرود برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مراسم تشییع پیکر دو هنرور سریال «سلمان فارسی» با حضور عوامل این مجموعه و خانواده‌های درگذشتگان در بسطام شاهرود برگزار شد.

پیکر یکی از هنروران در زادگاهش در همان شاهرود به خاک سپرده شد و پیکر هنرور دیگر، قرار است به زادگاهش منتقل و در آنجا به خاک سپرده شود.

وضعیت مصدومان حادثه مساعد است و همچنان تحت مداوا هستند.

عوامل سریال پس از برگزاری مراسم، ادامه فیلمبرداری سریال را از فردا ـ یکشنبه ـ ۱۳ اسفندماه ـ از سر می‌گیرند.

فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود روز پنجشنبه، دهم اسفند ماه جان دو هنرور را گرفت. بر اثر فرو ریختن آوار که مربوط به پل ساخته شده در دکور بود، در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در منطقه شمال شاهرود دو نفر جان باختند و چهار نفر مصدوم شدند.

هر شش نفر آسیب دیده در این حادثه، هنرور بودند و افراد مصدوم که تعدادشان به چهار تن می‌رسید، به بیمارستانی در شاهرود منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بر اساس برآورد اولیه، گروه سازنده سریال تا پایان زمستان ۱۴۰۲ در شاهرود خواهند ماند و با پایان این بخش، ادامه فیلمبرداری در تهران از سر گرفته می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->